Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

ιστορία Α γυμνασίου

Οι μαθητές της α γυμασίου Πεύκων να γράψουν μια εργασία για τη θέση της γυναίκας στην αρχαία Ελλάδα της κασσικής εποχής.Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του Ι.Μ.Ε.

16 σχόλια:

  1. Για τη γυναίκα την περίοδο αυτή δεν άλλαξε ουσιαστικά τίποτε σε σχέση με παλιότερα. Εξακολούθησε να συμβολίζει το εσωτερικό του σπιτιού, να βρίσκεται υπό τον "κύριο" και να μην έχει πολιτικά δικαιώματα. Έχει επανειλημμένα υποστηριχτεί ότι η θέση της χειροτέρεψε. Δεν υπάρχουν όμως επαρκή στοιχεία για μια τέτοια υπόθεση. Πιθανόν όμως, επειδή έπαψαν οι κοινωνικές επαφές να γίνονται μέσω του οίκου, έχασε κι η γυναίκα μερικές από τις δυνατότητες για κοινωνική ζωή, τις οποίες είχε παλαιότερα.
    ΑΡΓΥΡΗΣ GELLER!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τη γυναίκα την περίοδο αυτή δεν άλλαξε ουσιαστικά τίποτε σε σχέση με παλιότερα. Εξακολούθησε να συμβολίζει το εσωτερικό του σπιτιού, να βρίσκεται υπό τον "κύριο" και να μην έχει πολιτικά δικαιώματα. Έχει επανειλημμένα υποστηριχτεί ότι η θέση της χειροτέρεψε. Δεν υπάρχουν όμως επαρκή στοιχεία για μια τέτοια υπόθεση. Πιθανόν όμως, επειδή έπαψαν οι κοινωνικές επαφές να γίνονται μέσω του οίκου, έχασε κι η γυναίκα μερικές από τις δυνατότητες για κοινωνική ζωή, τις οποίες είχε παλαιότερα.
    ΙΟΑΝΝΑ ΚΑΙ ΕΥΑ [ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για τη γυναίκα την περίοδο αυτή δεν άλλαξε ουσιαστικά τίποτε σε σχέση με παλιότερα. Εξακολούθησε να συμβολίζει το εσωτερικό του σπιτιού, να βρίσκεται υπό τον "κύριο" και να μην έχει πολιτικά δικαιώματα. Έχει επανειλημμένα υποστηριχτεί ότι η θέση της χειροτέρεψε. Δεν υπάρχουν όμως επαρκή στοιχεία για μια τέτοια υπόθεση. Πιθανόν όμως, επειδή έπαψαν οι κοινωνικές επαφές να γίνονται μέσω του οίκου, έχασε κι η γυναίκα μερικές από τις δυνατότητες για κοινωνική ζωή, τις οποίες είχε παλαιότερα.


    Ο περιορισμός της γυναίκας στο εσωτερικό του οίκου αφορούσε, κυρίως, εκείνες των πιο εύπορων οικογενειών. H παρουσία γυναικών στην αγορά, η ύπαρξη εταίρων και γυναικών ξενοδόχων δείχνει ότι η έξοδος από το σπίτι δεν ήταν κάτι το απαγορευμένο, αλλά κάτι που δε συνηθιζόταν, και που κυρίως δεν άρμοζε σε ευγενείς. Aποτελούσε επομένως ένα στοιχείο κοινωνικής διαφοροποίησης. ʼλλωστε θα πρέπει να επισημανθεί ότι οι αντιλήψεις αυτές δε στρέφονταν κατά των γυναικών, αλλά κατά της μητέρας, της συζύγου και της κόρης ενός αξιοπρεπή πολίτη.



    Οι γυναίκες εξακολούθησαν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις θρησκευτικές τελετές, στην ανατροφή των παιδιών και στη διατήρηση ενός εύρυθμου οίκου.


    Αρκετά στοιχεία για πολλές από τις ασχολίες των γυναικών δίνει το έργο του Ξενοφώντα Oικονομικός. Εκεί αναφέρονται οι οδηγίες που δίνει ο σύζυγος στη νεαρή γυναίκα του. Εκείνη έπρεπε να μένει στο σπίτι, για να επιτηρεί τους δούλους που εργάζονταν μέσα σ' αυτό, να στέλνει άλλους για τις εξωτερικές εργασίες και να έχει τέλος τη συνολική φροντίδα τους. Ήταν υπεύθυνη να παραλαμβάνει τα προϊόντα που έφταναν στο σπίτι, να ξεχωρίζει αυτά της άμεσης κατανάλωσης από εκείνα της αποθήκευσης και να φροντίζει για τη σωστή διαχείρησή τους με βάση τον ετήσιο προϋπολογισμό του οίκου. Επίσης, μεριμνούσε τόσο για την παραγωγή των ενδυμάτων από τις υφαντικές ύλες (έριο, βαμβάκι) που προσποριζόταν ο οίκος, όσο και για την παραγωγή του ψωμιού από τα σιτηρά. Παρατηρείται λοιπόν ότι, αν και οι δραστηριότητες των γυναικών περιορίζονταν στον οίκο, οι ευθύνες τους μέσα σ' αυτόν ήταν μεγάλες.


    Aναμφισβήτητα, αυτό ίσχυε για τις εύπορες οικογένειες. Στις λιγότερο εύπορες, οι οποίες δεν μπορούσαν να συντηρούν τόσους πολλούς δούλους, οι γυναίκες επωμίζονταν και άλλες εργασίες, μεταξύ των οποίων και την πώληση στην αγορά των παραγόμενων στον οίκο προϊόντων. Έτσι, ενώ ο ζωτικός χώρος της γυναίκας ήταν το εσωτερικό του οίκου, δεν ήταν λίγες οι περιπτώσεις εκείνων που αναγκάζονταν να έχουν και εξωτερικές δραστηριότητες, όσο και αν αυτό δεν προσιδίαζε στο κοινωνικό ιδεώδες της εποχής.

    Οπως και να εχει η γυναικα ηταν και 8α ειναι παντοτε κατωτερη του αντρα!!!!!
    (ΤΙ ΕΓΡΑΨΑ Ο ΑΝ8ΡΩΠΟΣ....)

    Απο τον Στεφανο Ζασπάλη Α΄2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για τη γυναίκα την περίοδο αυτή δεν άλλαξε ουσιαστικά τίποτε σε σχέση με παλιότερα. Εξακολούθησε να συμβολίζει το εσωτερικό του σπιτιού, να βρίσκεται υπό τον "κύριο" και να μην έχει πολιτικά δικαιώματα. Έχει επανειλημμένα υποστηριχτεί ότι η θέση της χειροτέρεψε. Δεν υπάρχουν όμως επαρκή στοιχεία για μια τέτοια υπόθεση. Πιθανόν όμως, επειδή έπαψαν οι κοινωνικές επαφές να γίνονται μέσω του οίκου, έχασε κι η γυναίκα μερικές από τις δυνατότητες για κοινωνική ζωή, τις οποίες είχε παλαιότερα.


    Ο περιορισμός της γυναίκας στο εσωτερικό του οίκου αφορούσε, κυρίως, εκείνες των πιο εύπορων οικογενειών. H παρουσία γυναικών στην αγορά, η ύπαρξη εταίρων και γυναικών ξενοδόχων δείχνει ότι η έξοδος από το σπίτι δεν ήταν κάτι το απαγορευμένο, αλλά κάτι που δε συνηθιζόταν, και που κυρίως δεν άρμοζε σε ευγενείς. Aποτελούσε επομένως ένα στοιχείο κοινωνικής διαφοροποίησης. ʼλλωστε θα πρέπει να επισημανθεί ότι οι αντιλήψεις αυτές δε στρέφονταν κατά των γυναικών, αλλά κατά της μητέρας, της συζύγου και της κόρης ενός αξιοπρεπή πολίτη.


    ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΙΣΑΑΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η γυναίκα δεν είχε πολιτικά δικαιώματα και εξακολουθεί να κάνει δουλειές στο σπίτι και να μην ψηφίζει, η κατάστασή της όμως έγινε χειρότερη και έχασε δυνατότητες για κοινονική ζωή
    Γιάννης Ερμείδης Α2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στεργιος Γιανναρκης25 Φεβρουαρίου 2010 στις 4:42 π.μ.

    Σε αυτην την περιοδο δεν εχει αλλαξει τιποτα σε σχεση με τα προηγουμενα χρονια αλλα ισα ισα εχουν χειροτερεψει τα πραγματα.Επισης εχει παψει να εχει κοινονικες επαφες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στην σημερινή εποχή οι γυναίκες μπορούν να ψηφήσουν και να βγουν απο το σπίτι αλλα τα παλεώτερα χρονια δεν μπορούσαν να ψηφήσουν και να πανε για καφέ όπως κανουν στη σημερινή εποχή.Εκείνη την εποχή πρόσεχαν τα παιδιά,μαγίρευαν και σιγύριζαν η καθεμιά το δικό της σπίτι.
    Νεφέλη Ιορδανίδου Α'2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οιεύπορες γυναίκες της Κλασικής περιόδου,έπρεπε να μένουν στο σπίτι. Αναλάμβαναν την επίβλεψη των δούλων, επέβλεπαν όλα τα προιόντα που έμπαιναν στο σπίτι και το τακτοποιούσαν ανάλογα.
    Επωμίζονταν ακόμη το σημαντικό έργο της ανατροφής των παιδιών.
    Οι γυναίκες που προέρχονταν από χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα έβγαιναν έξω, γιατί έπρεπε να πουλήσουν τα προιόντα τους στις αγορές.
    ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ ΕΛΕΝΗ-ΜΑΡΙΑ Α'2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΧΑΝΕΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ,ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΗΣ.
    ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ

    ΗΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Α2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. H έξοδος από το σπίτι δεν ήταν κάτι το απαγορευμένο,
    αλλά κάτι που δε συνηθιζόταν στα παλεοτερα χρονια.Σε σχεσει με σημερα τα πραγματα ειναι ενταλως διαφορετικα
    δηλαδη οι γυναικες πλεον εχουν αποκτησει πολλα δικαιωματα
    οπως το να βγουν απο το σπιτι και να κανουν τις δουλειες
    που εχουν να κανουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η γυναίκα αυτή την εποχή ασχολούνταν με τις δουλειές στο σπίτι και να μην έχει πλήρη δικαιώματα και τα πράγματα για αυτήν έχουν χειροτερέψει. Πάντως ,σε σχέση με σήμερα, η γυναίκα έχει πλήρη δικαιώματα και μπορεί να ψηφίζει, αλλά σε άλλες χώρες δεν τα έχει.
    Γιάννης Ερμείδης Α2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για την γυναίκα δεν άλλαξε τίποτα στην κλασσική περιόδο. Εξακολουθεί να βρίσκετε κάτω από τον άντρα και δεν έχει πολλά δικαιώματα. Πολλοί υποστηρίζουν ότι η θέση της χειροτέρεψε χωρίς αυτό να είναι σίγουρο. Οι γυναίκες όταν έβγαιναν από το σπίτι πήγαιναν κυρίως στην αγορά. Ακόμη ήταν υπεύθηνες για την ανατροφή των παιδιών. Βαγγέλης Ζηκόπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
    ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
    ΕΡΓΑΣΙΑ 1°
    ΙΩΑΝΝΑ Α'2


    Στην κλασικη εποχη το κειμενο που μελετουμε λεει πως η γυναικα δεν ειχε τοσα δικαιωματα οσα οι αντρες. Εμενε στο σπιτι και συμβολιζε το εσωτεριο του σπιτιου.Ομως δεν ηταν απαγορευμενο να βγαινει και στον εξω κοσμο απλα δεν ηταν συνηθησμενο ειδικα σε ευγενεις οικογενειες.Μεσα στο σπιτι επαιζε πολυ σημαντικο ρολο στην ανατροφη των παιδιων και στη διατηρηση της αρμονιας του σπιτιου.Δηλαδη οταν ο συζυγος εφευγε για τις εξωτερικες αναγκες τις οικογενειας η γυναικα του σπιτιου επρεπε να επιβλεπει τους δουλους,να στελνει αλλους δουλους στις εξωτερικες δουλιες,να φροντιζει οστε τα προ'ι'οντα που αγορασαν να πανε ειτε στην αποθηκη για να χρεισιμοποιηθουν αργοτερα ειτε στην αμεση καταναλωση.Επισεις προσεχε αλλες δουλες που εφτιαχναν ενδυματα για την οικογενεια.Αρα η γυναικα μπορει να εχει περιορισμενες δυνατοτητες στον εξω κοσμο ομως οι ευθηνες τις μεσα στην οικια ειναι μεγαλες.Σημαντικο ρολο ειχαν και στις θρησκευτικες τελετες.Ολα αυτα ισχυαν φυσικα στις οικονομικα δυνατες οικογενειες.Οι περισσοτερες που δεν ειχαν αυτη την ευκολια να εχουν τοσους δουλους εκαναν αλλες εργασιες εχοντας και την γυναικα του σπιτιου στις εργασιες που γινοταν η στην αγορα η σε αλλες εξωτερικες εργασιες.
    Η γυναικα της σημερινης εποχης δεν εχει καμια σχεση με τοτε.Τωρα εχουν ολοι ισα δικαιωματα οποτε μοιραζωντε και τις δουλιες στο σπιτι.Επισεις η γυναικα εχει καποια εργασια στο εξωτερικο χωρο για να προσφαιρει στην οικογενεια τα απαραιτητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στην κλασική περίοδο για τη γυναίκα δεν άλλαξε τίποτα.Ήταν υπεύθυνη για τις δουλειές του σπιτιού και δεν είχε πολιτικά δικαιώματα.Έχει επανειλημμένα υποστηριχτεί ότι η θέση της χειροτέρεψε. Δεν υπάρχουν όμως επαρκή στοιχεία για μια τέτοια υπόθεση. Πιθανόν όμως, επειδή έπαψαν οι κοινωνικές επαφές να γίνονται μέσω του οίκου, έχασε κι η γυναίκα μερικές από τις δυνατότητες για κοινωνική ζωή, τις οποίες είχε παλαιότερα.
    Ο περιορισμός της γυναίκας στο εσωτερικό του οίκου αφορούσε,πιο πολύ, τις γυναίκες των πιο εύφορων οικογενειών.H παρουσία γυναικών στην αγορά, η ύπαρξη εταίρων και των γυναικών των ξενοδόχων δείχνει ότι δεν ήταν απαγορευμένο η έξοδος των γυναικών από το σπίτι αλλά κάτι που δεν συνηθιζόταν και δεν άρμοζε σε ευγενείς.Αποτελούσε επομένως ένα στοιχείο κοινωνικής διαφοροποίησης. ’λλωστε θα πρέπει να επισημανθεί ότι οι αντιλήψεις αυτές δε στρέφονταν κατά των γυναικών, αλλά κατά της μητέρας, της συζύγου και της κόρης ενός αξιοπρεπή πολίτη.
    Οι γυναίκες εξακολούθησαν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις θρησκευτικές τελετές, στην ανατροφή των παιδιών και στη διατήρηση ενός εύρυθμου οίκου.
    Αρκετά στοιχεία για πολλές από τις ασχολίες των γυναικών δίνει το έργο του Ξενοφώντα Οικονομικός.Εκεί αναφέρονται οι οδηγίες του συζύγου προς τη νεαρή γυναίκα του, δηλαδή να επιτηρεί τους δούλους που εργάζονται στο σπίτι, να στέλνει άλλους για δουλειές έξω από το σπίτι και να έπαιρνε τα προϊόντα που έφταναν στο σπίτι για να ξεχωρίζει αυτά που ήταν για άμεση κατανάλωση και αυτά που ήταν για αποθήκευση.Επίσης, μεριμνούσε τόσο για την παραγωγή των ενδυμάτων από τις υφαντικές ύλες (έριο, βαμβάκι) που προσποριζόταν ο οίκος, όσο και για την παραγωγή του ψωμιού από τα σιτηρά. Παρατηρείται λοιπόν ότι, αν και οι δραστηριότητες των γυναικών περιορίζονταν στον οίκο, οι ευθύνες τους μέσα σ' αυτόν ήταν μεγάλες.
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΑΓΓΕΛΙΔΗΣ Α2 (Τάκης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα δικαιώματα της γυναίκα στην κλασική εποχή δεν άλλαξαν, παρέμειναν τα ίδια.Η γυναίκα συνέχισε να ασχολείτε με τις δουλειές του σπιτιού.Το να βγαίνει από το σπίτι και να πάει στην αγορά δεν ήταν απαγορευμένο,αλλά δεν συνηθιζόταν.Μελίνα Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ
    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ
    ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΕΡΓΑΣΙΑ 2°
    ΙΩΑΝΝΑ Α2

    ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΗ ΣΠΑΡΤΗ;
    Στην Αθήνα των κλασικών χρόνων αλλά και στις περισσότερες ελληνικές πόλεις, αγόρια και κορίτσια μεγάλωναν με τους ίδιους όρους μέσα στην οικογένεια, μέχρι την ηλικία των επτά χρόνων. Ενώ όμως μετά απ' αυτό το χρονικό όριο η εκπαίδευση των αγοριών γινόταν συστηματικά, την αγωγή των κοριτσιών αναλάμβαναν οι μητέρες τους, μέσα στο σπίτι. Εκτός από τη στοιχειώδη ανάγνωση και γραφή, τα κορίτσια μάθαιναν συστηματικά να υφαίνουν, να πλένουν, να κεντούν, να μαγειρεύουν και να διευθύνουν το νοικοκυριό με αυστηρότητα απέναντι στις δούλες. Ένα τέτοιο σύστημα αγωγής των κοριτσιών αποσκοπούσε στην προετοιμασία τους για τα καθήκοντα της συζύγου-οικονόμου του σπιτιού, που επρόκειτο να αναλάβουν αργότερα. Σε ελάχιστες περιοχές της Ελλάδας, κυρίως στη Σπάρτη, η εκπαίδευση των κοριτσιών δεν διέφερε απ' αυτή των αγοριών. Οι νεαρές Σπαρτιάτισσες γυμνάζονταν μαζί με τα αγόρια, και μάλιστα τα συναγωνίζονταν στο ακόντιο και στο δίσκο, και εμφανίζονταν γυμνές, όπως κι αυτά, στις θρησκευτικές τελετές. Σύμφωνα με τη νομοθεσία του Λυκούργου η ενασχόληση με τις δουλειές του σπιτιού δεν έπρεπε να είναι έργο των γυναικών της Σπάρτης, αφού και οι δούλοι μπορούν να τις κάνουν. Το σπουδαιότερο έργο για τις Σπαρτιάτισσες ήταν να φέρνουν στον κόσμο γερά παιδιά, και γι' αυτό η σωματική άσκηση ήταν απαραίτητη.
    Συνεπως μεγαλωναν διαφορετικα γιατι στην Αθηνα το εργο ενως κοριτσιου ηταν να γινει μια καλη συζυγος-οικονομος.Ενω στη Σπαρτη το εργο του κοριτσιου ηταν να φερει στο κοσμο γερα παιδια και για να το πετυχει αυτο εκανε γερο το σωμα της.
    ΓΙΑΤΙ Η ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ;
    Ο σεβασμός προς τα παιδιά, όπως αυτός αναγνωρίζεται στις σύγχρονες δυτικές κοινωνίες, ήταν μάλλον άγνωστος στα βυζαντινά χρόνια. Η νομοθεσία του Βυζαντίου έδινε στους γονείς πλήρη εξουσία επί των παιδιών τους: μπορούσαν να τα τιμωρούν σωματικά, να τα βάζουν να εργάζονται εντός και εκτός σπιτιού, να τα ευνουχίζουν ή να τα πωλούν (εκτός από περιόδους που το απαγόρευε ρητά ο νόμος) και να επιλέγουν τους ή τις συζύγους τους.
    Κατά τους Βυζαντινούς χρόνους, δεν υπήρχε κάποιο ενιαίο πλαίσιο που να ορίζει την εκπαίδευση των παιδιών όπως την ξέρουμε στις μέρες μας. Το αν ένα παιδί θα πήγαινε σχολείο, το πότε θα πήγαινε σχολείο, το τι θα μάθαινε στο σχολείο, όλα καθορίζονταν από την κοινωνική τάξη των γονέων αλλά και από την παράδοση. Τα περισσότερα παιδιά λάμβαναν κάποια στοιχειώδη εκπαίδευση μέσα στο σπίτι. Συχνά οι ίδιοι οι γονείς φρόντιζαν να τους μάθουν γραφή και ανάγνωση, ενώ τα περισσότερα αγόρια μαθήτευαν από νωρίς κοντά σε τεχνίτες, συνήθως τους πατεράδες τους.Δηλαδη και στην Αθηνα και στο Βυζαντιο τα κοριτσια μαθαιναν τις δουλειες του σπιτιου απο την μητερε τους λογικα.Νομιζω πως αυτο συνεβενε γιατι την περισσοτερη εξουσια την ειχαν οι γονεις και απο αυτους την ειχε ο αντρας του σπιτιου οποτε τα κοριτσια μαθαιναν να υπακουν στους ανδρες κλειντας τον εαυτο τους στο σπιτι και περιοριζοντας τον στις υπηρεσειες που βρησκονται εκει.
    ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΚΑΘΟΡΙΖΕ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ;
    Ο ρολος που εδινε η κοινωνια σε μια γυναικα πιστευω πως καθοριζε και την αγωγη μιας νεας κοπελας.Γιατι στη Σπαρτη ο ρολος της ηταν να φερει γερα παιδια γι αυτο και γυμναζοταν.Ενω στην Αθηνα και στο Βυζαντιο την γυναικα την περιοριζαν στις δουλειες του σπιτιου οποτε δεν ειχε καποια εκπαιδευση.
    ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ;
    Ναι, σε παρα πολλα πραγματα.Αρχικα υπαρχει ισοτητα των δυο φυλων .Ετσι υπαρχουν σχολεια για αναγνωση γραφη μαθηματικα και πολλα αλλα μαθηματα ανεξερετου φυλου και ηλικιας.Τα κοριτσια πια δεν μαθαινουν μονο τις δουλειες του σπιτιου γιατι στη σημερινη εποχη μια γυναικα εχει το δικαιωμα να δουλεψει εξω απο το σπιτικο της οπως τον ανδρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή