Στην περιοχή ΒΟΥΡΛΑ(παραλία Μικράς Ασίας) εκεί κατοικούσαν 35.000 ΕΛΛΗΝΕΣ περίπου. Εκεί βρίσκεται και το σπίτι του ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΕΦΕΡΗ που το έχουν μετατρέψει σε πανσιόν και διατηρείται σε καλή κατάσταση.
Οι επισκέψεις του ποιητή σε συγκεκριμμένους τόπους φέρνουν στη μνήμη του εικόνες από το λαμπρό παρελθόν που έρχονται σε αντίθεση με τη σύγχρονη πραγματικότητα. Ο ποιητής αρχικά ανεβαίνει στο Πήλιο όπου εκεί συνδέεται με το ένδοξο παρελθόν της χώρας μέσω της μυθολογίας. Έπειτα θυμάται τη Σαντορίνη και αμέσως το μύθο για τον Απόλωνα. Συνεχίζει το ταξίδι του στις Μυκήνες όπου άνθισε ο γνωστός Μυκηναϊκός πολιτισμός στο χώρο της Στερεάς Ελλάδας. Αμέσως μετά αναφέρεται στην αντίθεση του παρόντος με το ένδοξο παρελθόν της ελληνικής ιστορίας. Αναφέρεται στο παρόν, στις Σπέτσες, στον Πόρο και στη Μύκονο, όπου ο ποιητής βλέπει τη σύγχρονη "παρακμή" της Ελλάδας, η οποία εκφράζεται μέσα από τη σύγχρονη εικόνα του τουρισμού. Κατερίνα Οδοντοπούλου Γ4 =D
Να ανατρέξετε στο ιστολόγιο του σπουδαστηρίου του νέου ελληνισμού και να αναγνώσετε ένα ποίημα που σας αρέσει με τη βοήθεια αναγνώσεων από μεγάλους Έλληνες ,ανθρώπους του πνεύματοςτου
Σας αρέσει το μάθημα της λογοτεχνίας με τη χρήση των νέων τεχνολογιών;
Στην περιοχή ΒΟΥΡΛΑ(παραλία Μικράς Ασίας) εκεί κατοικούσαν 35.000 ΕΛΛΗΝΕΣ περίπου. Εκεί βρίσκεται και το σπίτι του ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΕΦΕΡΗ που το έχουν μετατρέψει σε πανσιόν και διατηρείται σε καλή κατάσταση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι επισκέψεις του ποιητή σε συγκεκριμμένους τόπους φέρνουν στη μνήμη του εικόνες από το λαμπρό παρελθόν που έρχονται σε αντίθεση με τη σύγχρονη πραγματικότητα. Ο ποιητής αρχικά ανεβαίνει στο Πήλιο όπου εκεί συνδέεται με το ένδοξο παρελθόν της χώρας μέσω της μυθολογίας. Έπειτα θυμάται τη Σαντορίνη και αμέσως το μύθο για τον Απόλωνα. Συνεχίζει το ταξίδι του στις Μυκήνες όπου άνθισε ο γνωστός Μυκηναϊκός πολιτισμός στο χώρο της Στερεάς Ελλάδας. Αμέσως μετά αναφέρεται στην αντίθεση του παρόντος με το ένδοξο παρελθόν της ελληνικής ιστορίας. Αναφέρεται στο παρόν, στις Σπέτσες, στον Πόρο και στη Μύκονο, όπου ο ποιητής βλέπει τη σύγχρονη "παρακμή" της Ελλάδας, η οποία εκφράζεται μέσα από τη σύγχρονη εικόνα του τουρισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατερίνα Οδοντοπούλου Γ4 =D